Autorka

"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate."
("Boska komedia" Dantego)


No i ten cytat powinien Wam już zasugerować, że bliższe poznawanie mojej osoby może skończyć się niemiłymi efektami ubocznymi: zirytowaniem, chwilowym oszołomieniem, a nawet chorobą psychiczną;P

A teraz trochę bardziej na serio.

Odwiedzający tę podstronę zapewne chcą się dowiedzieć czegoś więcej o tzw. Norze NecroX. Może zacznę w ogóle od tego, skąd taki przydomek. W blogosferze istnieję już kupę czasu jak na moje krótkie, 19-letnie życie, i wielokrotnie zmieniałam pseudonimy. Jedni znają mnie jako Marzycielkę, inni Hanekawę (a co było pomiędzy, to pomińmy). Zazwyczaj dobierałam nicki według zainteresowań albo zupełnie losowo. W przypadku Nory jest nieco inaczej. po prostu uznałam, że warto wybrać sobie jakiś stały pseudonim literacki. Wiem, iż brzmi to narcystycznie (jaka tam ze mnie literatka;P), ale jakoś wiążę swoją przyszłość, w ten czy inny sposób, z tą branżą. A teraz sam nick - Norę dobrałam właściwie do drugiego członu. Natomiast NecroX wywodzi się od albumu, który totalnie mnie zachwycił. Mowa o Codex Necro zespołu Anaal Nathrakh.

Kim jest Nora NecroX? Prawdę mówiąc, nawet ona sama tego nie wie. Moja pokręcona osobowość nadawałaby się pewnie na temat osobnej rozprawy z dziedziny psychiatrii. Mam wiele zainteresowań oraz twarzy, a jednocześnie jestem niby człowiek-cień. Nie wyróżniam się z tłumu. Niepozorność pozwala mi obserwować ludzi do woli, co niejednokrotnie ma odzwierciedlenie w kreowanych przeze mnie postaciach. 

Niekoniecznie szczęśliwa studentka I roku edytorstwa w Krakowie, która pokochała miasto za możliwość bycia anonimową, a znienawidziła za odebranie przestrzeni. Wciąż do końca nie przywykłam do nowego otoczenia. Niełatwo się przestawiam.

Nieodmiennie zakochana w Japonii oraz ciężkiej muzyce. Mam skłonność do depresji i popadania ze skrajności w skrajność. Wiem, czasem przesadzam, lecz mam osobowość romantyka, a to ciężka choroba. 

Fanka skomplikowanych, pokręconych postaci. Kocha czytać książki i niejednokrotnie przedkłada je nad zakup jedzenia;P Zaintrygowana chorobami psychicznymi, sado-maso, ero-guro, a także makabreską. Uwielbia poezje Poe. niemal wciąż ubrana na czarno. Posiadaczka 9 kotów - prawdziwa kocia mamka.

Troszkę tłumaczy mangę, przy tym to całkowita amatorszczyzna.

Cóż jeszcze mogę Wam o sobie powiedzieć? Ach tak, inspiracje... Czerpię je dosłownie ze wszystkiego. Czasem wystarczy nawet obrazek w internecie, by w mojej głowie zrodził się pomysł. Szkoda, że nie mam czasu, aby je wszystkie realizować. 

Macie jeszcze jakieś pytania? To zapraszam na aska!

http://ask.fm/NoraNecroX 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz