Blog

Czym jest właściwie Monochromatyczny Walc?

Zacznijmy od początku. Na pewno niektórzy wciąż mają w pamięci (przynajmniej taką żywię nadzieję) opowiadanie pt. Taniec ze Śmiercią. Jakiś czas temu całkowicie odcięłam się od niego i już jakoś od prawie roku nic nie publikuję. Dlaczego? Po prostu dostrzegłam zbyt wiele nieprawidłowości. Najpierw próbowałam je poprawić, lecz wprowadzone zmiany sprawiały, że fabuła zaczęła się sypać. 
Postanowiłam więc zacząć od początku. Tym razem na serio. Wiem, znowu przerywam w połowie i powracam na linię z napisem start, lecz chcę być w pełni zadowolona z opowiadania, które wiele dla mnie znaczy. 

Tytuł interpretujcie dowolnie. Jak to było... A, już pamiętam: "Literaturę tworzy czytelnik." Myślę, że z biegiem czasu wyjaśni się pojęcie "monochromatyczny walc". Sporą podpowiedź macie na belce. Ciekawa jestem Waszych koncepcji. 

Teraz troszkę danych:

1. Tytuł: Monochromatyczny Walc
2. Data powstania: 15 października 2014
3. Gatunek: fantasy z elementami gore.

Opis:

Raisa Kaulos to Posłanniczka Śmierci - jedna z wielu jej pomocników, których zadaniem jest zabieranie dusz ludzkich ze świata doczesnego oraz walka z demonami. Pewnego dnia jednak dziewczyna otrzymuje zupełnie inne zadanie. Ma przeciągnąć na stronę swej Pani niejakiego Setha. Nie znając motywacji Śmierci Raisa udaje się na Ziemię i odszukuje cel, ale to zaledwie początek jej drogi, podczas której poznaje inną wpajanej jej od lat prawdy. Jaką rolę odegra w perfidnym planie zemsty? Kim właściwie jest Śmierć i co łączy ją z małą Teto? Zanurzcie się w ten świat i przekonajcie się sami. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz